Adam Kalinowski Projektowanie stron internetowych Łomża

projektowanie profesjonalnych stron internetowych, pozycjonowanie, sklepy internetowe, identyfikacja wizualna

Identyfikacja Wizualna

Zadbaj o to jak odbierają Twoją firmę inni.

Identyfikacja Wizualna

Corporate Identity - CI to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy - logo.

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:

  • • logotyp
  • • kolorystyka
  • • krój pisma
  • • zasady postępowania z powyższymi
  • W wyniku przeprowadzenia identyfikacji wizualnej powstaje zazwyczaj tzw. księga znaku, która opisuje wszystkie składowe. W ramach identyfikacji powstają często także podstawowe nośniki wizerunku marki:

    • • wizytówki,
    • • papier listowy,
    • • koperty,
    • • itp.